Okos Bagoly

KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS KREATIVITÁS

Napközis tábor 8-12 éves diákoknak Budapesten.

OKOS BAGOLY TÁBOR

augusztus 26-30.

 

Szülőként számomra nagyon fontos, hogy a nyáriszünet minőségi idővel gazdagítsa a kislányom életét. Nekem nem elég az, ha a tábor ideje „csak eltelik” és csak vigyáznak a lányomra.

Tudatos anyukaként odafigyelek arra, hogy minden – játék, önismeret, készségfejlesztés, egészségtudatosság, szépérzék, önkifejezés stb. – a megfelelő időben és minőségben érkezzen el az életébe.  

Tudom mennyire fontos gyermekünk jövője érdekében az, hogy az iskolában helyt tudjon állni, mégpedig úgy, hogy a lehető legjobb eredményt érje el, de közben ne terhelődjön túl, ne eméssze fel a stressz és a szorongás.

Ha pedig még ehhez az is hozzá kapcsolódik, hogy élvezi a tanulást és az új információk megismerése nem nyűg, hanem egy izgalmas élmény, akkor elmondhatjuk, hogy igazán elégedettek vagyunk.

.

Értéket adni és értéket teremteni gyermekeink életében az egyik legfontosabb feladatunk. Így tudjuk a legjobban kifejezni azt, hogy mennyire fontos is számunkra az Ő élete és sorsa..

Ugyanakkor a mai rohanó világban nagyon sokszor nehéz helyt állni a munka, a karrier, a család, a gyermeknevelés és az önkiteljesedés mezsgyéjén. Szinte lehetetlen a nap 24 órájába mindent bele sűríteni. Hol itt, hol ott csippentünk el kisebb-nagyobb időt, azért hogy a sürgős dolgok bele férjenek a napunkba. Bizony-bizony rendszeresen a gyermekünkkel töltött minőségi idő az, ami sérül… és itt van az a pont, amikor tudnunk kell külső támogatást befogadni, elfogadni.

.

Nyáron a legnehezebb, hiszen akkor nincs ott az iskola, hogy a munkában eltöltött idő alatt vigyázzon gyermekünkre és tanítsa őt. 

Ebben szeretnénk segítséget nyújtani azon Tudatos szülőknek, akiknek fontos, hogy gyermekük jó helyen, tanító közegben, játékos és örömteli időt töltsön el..

.

OKOS BAGOLY tábor az örömteli tanulásért és a könnyedebb mindennapokért.

 

A tábor olyan hazavihető eszközöket és tudást ad a gyerekeknek, mely nemcsak a tanulást és a tanuláshoz való hozzáállásukat könnyíti meg, hanem az életük számos területein is segít nekik, hogy jobban tudjanak boldogulni és a stressz- és konfliktus helyzeteket kezelni.

A táborban a kineziológia stresszoldó technikáit és a konfliktus feloldás módszereit vesszük alapul, de ezeket még számtalan tudományosan megalapozott általunk tanult eszközzel egészítjük ki. Ez a tudás akkor is segít, ha már van valami probléma, és az elsajátított eszközökkel örömtelibbé és könnyedebbé teszi a tanulást és a mindennapi életet, de prevencióként is tökéletesen működik.

 

 

A TÁBORBAN ELSAJÁTÍTOTT ÉS BEGYAKAROLT TUDÁSANYAG:

– feltérképezzük mindegyik diák saját tanulási stílusát
– megnézzük azt is, hogy miért nem a legjobb módszer szerint tanulunk
– segítjük a rosszul kialakult tanulási stílus átformálását
– segítjük megelőzni és kezelni a tanulási nehézségeket
– a táborban vett tanulási technikák oldják azokat a blokkokat, amik az eredményes és sikeres tanulás útjában állnak

 

A KÉSZSÉGFEJLESZTŐ GYAKORLATOK ÉS JÁTÉKOK ÖSSZEHANGOLJÁK:

– az analitikus (bal) és a kreatív (jobb) agyfélteke működését
– javítják az agy és a test működése közötti kapcsolatot és harmóniát
– támogatják a helyes énkép és a pozitív önértékelés kialakítását
– oldják a feszültséget, javítják a kommunikációs készséget
– könnyedebben vállalja a felelősséget a saját dolgaiért
– fokozza a kreativitást, erősíti az önbizalmat, az önértékelést és az önbecsülést

 

A megtanult módszereket a gyermek a későbbiekben is a javára tudja fordítani, bármilyen új élethelyzetben!

 

TÉMAKÖRÖK, AMIK MENTÉN HALADUNK:

– A tanulással kapcsolatban érzett ellenállás, frusztráció, düh, szorongás és elhárítás.
– Ránézünk, hogy mi miatt alakultak ki a fenti érzések és viselkedésminták, tudatosítjuk és elkezdjük a feloldási folyamatot.
– Önszabotázs a tanulás és a számonkérés során
– A feladatleírások félreértelmezése (pl. nem veszek észre szavakat írás közben felcserélem a betűket…)
Miért van az, hogy elszámolom a feladatokat és elszámolom a műveleteket?
– Kommunikációs blokkok:
Tudom, hogy tudom, de felelet és dolgozatírás közben nem
merem sem elmondani, sem leírni. Miért nem bízom a tudásomban? Miért nem bízom önmagamban?
– A jól megoldott feladatokat átjavítom rosszra, és a helyes válaszokat ellenőrzéskor átírom rosszra.

MIBEN SEGÍTHET A TÁBOR?

– tanuláshoz szükséges koncentráció hiánya
– a tananyagban lévő összefüggéseknek a felfedezésének a hiánya
– logikus gondolkodás fejlesztése
– segíthet a diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia tüneteinek csökkentésében
– erősíti az önbizalmat, az önértékelést és a magabiztosságot a tanulás terén

 

A tudásanyag elsajátítása játékos formában történik, sok mozgással, nevetéssel és ugyanakkor pihenő szakaszok beiktatásával.

Megtanulják azt is, hogy ebben a rohanó világban hogyan tudnak lecsendesedni, csökkenteni a napi feszültséget, és a kényszer érzése nélkül hogyan lehetnek eredményesebbek.

A gyermekek életkori sajátosságait figyelembe véve a foglalkozásaink az állandóság és a változatosság egyensúlyát valósítja meg. Minden nap új témák, új játékok, új önismereti foglalkozások lesznek. 

.

Annak érdekében, hogy mindenki kellő figyelmet kapjon,
a tábor kis létszámú lesz, azaz,
maximum 20 diákot tudunk fogadni.

 

Napi háromszori egészségtudatos étkezés (tízórai, ebéd, uzsonna) biztosított.

.

.

A TÁBOROK IDPŐPONTJA:

.

I. turnus:
Június 24-28. minden nap 7:30-17:00-ig Már nem lehet jelentkezni!

Érkezés 7:30-8:30-ig
Programok: 8:30-16:00-ig
Távozás: 16:00-17:00

 

A tábort vezetik:

Gulyás Zsuzsanna
Kineziólógus, Tanulási coach és oktató
Alternatív képességfejlesztő tanácsadó

Majoros Melinda
önismereti és életvezetési tanácsadó,
egészségmegőrző tréner, jóga oktató

.

II. turnus:
július 22. – 26.  minden nap 7:30-17:00-ig
Már nem lehet jelentkezni!

Érkezés 7:30-8:30-ig
Programok: 8:30-16:00-ig
Távozás: 16:00-17:00

A tábort vezetik:

Gulyás Zsuzsanna
Kineziólógus, Tanulási coach és oktató
Alternatív képességfejlesztő tanácsadó

Majoros Melinda
önismereti és életvezetési tanácsadó,
egészségmegőrző tréner, jóga oktató

.

III. turnus:
augusztus 26-30.  – Iskolakezdésre hangoló
minden nap 7:30-17:00-ig

Érkezés 7:30-8:30-ig
Programok: 8:30-16:00-ig
Távozás: 16:00-17:00

A tábort vezetik:

Gulyás Zsuzsanna
Kineziólógus, Tanulási coach és oktató
Alternatív képességfejlesztő tanácsadó

Majoros Melinda
önismereti és életvezetési tanácsadó,
egészségmegőrző tréner, jóga oktató

.

 

A TÁBOR DÍJA:

26.000 forint/hét
Testvérek esetén 24.000 forint/hét

Az ár tartalmazza a 3x-i egészségtudatos étkezést (tízórai, ebéd, uzsonna), innivalót és a foglalkozások díját, az alapanyagok díját.
Plusz költségek nincsenek.

.

HELYSZÍN:

Üllői Úti Magyar – Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
Budapest, X. ker. Üllői út 118.

.

Már nem lehet jelentkezni!

 

 

 

 

A tábort vezetik:

Gulyás Zsuzsanna és Majoros Melinda

 

 

Gulyás Zsuzsanna kineziológus, alternatív képességfejlesztő tanácsadó, tanulási coach és oktató

Hiszem és tudom, hogy mindenkinek szüksége van a stressz oldására, képességeinek fejlesztésére, de leginkább a prevencióra és a felvilágosításra. Minden ember legfontosabb jóléte és jólléte az egészsége.

Az egészséget három oldalról kell megtámogatnunk, ez a három sík a következő: testi-, lelki- és a gondolati sík.

Komplex, képesség-, és készségfejlesztő – önismereti, pedagógiai, valamint speciálisan, célszerűen kifejlesztett –, módszereket, technikákat alkalmazó szakember vagyok. Kineziológusként és reflexológusként az egésszégügyi dolgozók szaknévsorában is szerepelem. Tagja vagyok a Képességfejlesztő Intézetnek, és szerepelem a Tanulási coachok listáján is mint coach és oktató.

Tevékenységemnek célja, hogy segítsem a hozzám forduló felnőtteket és gyermekeket abban, hogy életminőségük, életvezetési képességük, önismeretük, készségeik-, képességeik pozitív irányban változzanak, elsősorban fizikai, lelki, érzelmi közérzetük, életminőségük javulása, életpálya-építésük érdekében.

Fő célom az önismeret, a saját belső erőforrások felélesztése, az önbizalom és a belső harmónia megteremtése, a közösségépítése és fejlesztése, a jövőkép megalkotása.

Eddigi munkásságom két minőségben nyilvánul meg, melyeket én hoztam létre:

  • LélekSzféra – prevenciós, képességfejlesztési- és oktatási komplex műhely. Egyéni konzultációk, csoportos tréningek és tanfolyamok stb.
  • Bagoly-Tanoda – kreatív önbizalom-, és alternatív képességfejlesztés. Saját tanulási stílus felmérése, komplex előkészítés az iskolára és a vizsgákra, egyéni és gyorsított tanulási technikák stb.

 

Előadások, kurzusok: A testben kódolt érzelmek (a magzati életben is), Stresszkezelés az öt elemben, Függőségek fogságában, Ki vagyok? – önismeret és stresszoldás, Életrajz és lélekrajz, Az ideális énkép stb.

Önsegítő csoportok: Női önismereti kör, Stresszmentes Anya Tréning stb.

.

.


Majoros Melinda vagyok önismereti és életvezetési tanácsadó,  Life és Business coach, Access Bars® kezelő, női jóga oktató, női egészségmegőrző tréner. 2008 óta foglalkozom emberekkel, és az őket érintő problémák megoldásával, feloldásával.

2008 óta számtalan egyéni és csoportos tréninget tartottam, melynek fókuszában az önismeret, az életelakadások feloldása, nőiséget ért sérülések gyógyítása, a párkapcsolati és kommunikációs problémák, a rosszul rögzült gondolkodási minták felismerése és átírása állt.

2017 óta gyerekek és kamaszok segítésével is foglalkozom. Meghívott előadóként részt vettem kamasztáborban, fiataloknak (általános iskola) pedig tartottam beszélgetős előadást a kommunikációról és önkifejezésről.

 

Az egyik kedvenc eszközöm a coaching folyamat, mert általa igen hatékonyan tudom segíteni a hozzám fordulókat abban, hogy az aktuális élethelyzetükből tovább és feljebb tudjanak mozdulni.

A coachingnak köszönhetően eredményesebbek, boldogabbak és kiegyensúlyozattabbak leszünk életünk minden területén.

A coaching egy fejlesztő folyamat, melynek az a célja, hogy a résztvevője sokkal jobban érezze magát, felismerje az erősségeit + célzottan és tudatosan erősítse azokat a területeit, amikben nem teljesít olyan jól, mint szeretne.

Ez az eszközrendszer gyerekek és kamaszok esetén is nagyon hatékony.

.

Sokszor nem akarunk szembe nézni azzal a ténnyel, hogy csak annyit tudunk kivenni az életünkből, amennyit bele tettünk, és ez bizony igaz a gyermekeinkre is. Csak annyit lesznek képesek kivenni az életükből, amit és amennyit bele tettek. Ezért is nagyon fontos, hogy minél hamarabb megkapják azokat a követendő mintákat és segítő eszközöket, amikkel olyan életet teremthetnek maguknak, ami boldog, eredményes és szabad. 

⇓⇓⇓

Minden felnőtnek a saját felelőssége, hogy mit tesz meg önmagáért, ahogy a következményeket is egyedül viseli. Viszont a gyermekeknél első körben a szülő hozzáállása és választása az, ami meghatározza, hogy mit érhet el.

Bárhogy is döntünk, az a mi döntésünk lesz, és mi fogjuk megszenvedni vagy élvezni az eredményét a döntésünknek.